شرکت کارگزاری بیمه رایا

دارای مجوز رسمی از بیمه مرکزی ایران

شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط گروه رایا (سهامی خاص) در راستای اهداف راهبردی گروه مالی رایا، به‌منظور ارائه و تکمیل زنجیره خدمات مالی به طیف وسیعی از مشتریان حقیقی و حقوقی، با لحاظ رویکردهای نوین صنعت بیمه، با اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران (شماره پروانه 1447) در سال 1398 با شماره ثبت 542617 در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری به ثبت رسیده است.

موضوع فعالیت:

«انجام امور واسطه‎ گری رسمی بیمه بر اساس قانون بیمه مرکزی و آیین‌نامه‌های شورای‌عالی بیمه»
امروزه انتخاب بیمه مناسب باتوجه‌به متنوع بودن شرکت‌های بیمه‌، یکی از دغدغه‌های مهم بیمه‌گذاران شده است. در این راستا کارگزاری بیمه رایا با کسب اطلاعات مختلف از بیمه‌گذاران و بررسی شرایط شرکت‌های بیمه در خصوص بیمه‌نامه‌های گوناگون، به مشتریان خود کمک می‌کند تا مناسب‌ترین شرکت بیمه را جهت صدور بیمه‌نامه انتخاب نمایند.

خدمات قابل‌ارائه توسط کارگزاری‌های بیمه و تفاوت آن با نمایندگی شرکت‌های بیمه:

  • به‌منظور حفظ منافع بیمه‌‌‌گذاران، کارگزاران بیمه می‌‌‌توانند با همه شرکت‌‌‌های بیمه‌گر همکاری و ارتباط داشته باشند اما نماینده بیمه فقط می‌‌‌تواند برای یک بیمه‌‌‌گر کار کند و صرفاً محصولات یک شرکت خاص را به فروش برساند. شرکت‌‌‌های کارگزاری بیمه زیر نظر بیمه مرکزی شکل‌گرفته‌اند تا بتوانند از حقوق بیمه‌‌‌گذار دفاع کرده و خدمات مناسب را به ایشان ارائه نمایند.
  • کارگزار بیمه در حقیقت یک شرکت یا یک مؤسسه‌ای است که در برابر دریافت کارمزد از شرکت بیمه‌‌‌گر، واسطه انجام معاملات بیمه بین بیمه‌‌‌گر و بیمه‌‌‌گذار می‌‌‌شود و منحصراً به ارائه خدمات بیمه‌‌‌ای می‌پردازد.
  • نمایندگان بیمه عملیات صدور، بازدید و بخشی از امور آن شرکت بیمه را انجام می‌دهند؛ ولی شرکت‌‌‌های کارگزاری از طریق دفاتر مرکزی، شعبه‌‌‌ها و نمایندگی‌‌‌های شرکت‌‌‌های بیمه، بیمه‌‌‌نامه‌‌‌ها را صادر می‌‌‌کنند.
  • کارگزار می‌‌‌تواند به‌عنوان نماینده، وکیل و حافظ منافع بیمه‌‌‌گذار در امور خسارتی حضور داشته باشد، اما نماینده بیمه این اجازه را ندارد.

امتیازات شرکت کارگزاری بیمه رایا:

  • پشتوانه مالی و حرفه‌ای گروه مالی رایا به‌عنوان سهام‌دار عمده و معتبر؛
  • برخورداری و دسترسی به شبکه حرفه‌ای و تخصصی مدیران ارشد صنعت بیمه؛
  • برخورداری از مجوز ارائه خدمات بیمه‌ای به‌صورت برخط (Online)؛
  • وجود تیم اجرایی چابک، با پشتکار و صادق در شرکت؛
  • امکان هم‌افزایی و بهره‎مندی از سایر خدمات مالی در حال ارائه از طریق گروه مالی رایا و شرکت‌های تابعه آن؛

© کپی رایت - کلیه حقوق متعلق به گروه توسعه اقتصادی رایا است.