شرکت گروه توسعه کسب و کار رایا

صنایع دارویی

شرکت گروه توسعه کسب و کار رایا به پشتوانه سالها تجربه حرفه ای موسسین خود در حوزه های مختلف اقتصادی و در راستای مشارکت در ارتقای سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور، از طریق مشاوره و سرمایه گذاری در بخشهای مختلف صنعت و خدمات، با محوریت صنایع دارویی، خدمات مالی و سرمایه گذاری؛ فعالیت خود را آغاز نموده است.
سرمایه ثبت و پرداخت شده شرکت در حال حاضر 500 میلیارد ریال می باشد و مطابق با برنامه ریزی های راهبردی صورت گرفته شرکت، مقرر شده است سرمایه آن در آینده نزدیک به بیش از 1000 میلیارد ریال افزایش یابد.
از جمله اقداماتی که شرکت گروه توسعه کسب و کار رایا طی حدود یک دهه فعالیت خود انجام داده است، به شرح زیر می باشد:
· سرمایه گذاری مستمر و فعال در بازار سرمایه
· خدمات مشاوره مالی و سرمایه گذاری با تمرکز بر سرمایه گذاران خارجی معتبر در حوزه های مختلف
· ارائه خدمات مشاوره به پروژه ها و شرکتهای داخلی جهت جذب سرمایه گذاری و تامین منابع مالی
· سرمایه گذاری در انواع شرکت ها، موسسات، طرح ها و پروژه ها
· ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه گسترش کسب و کار و تهیه طرح های توجیهی
. سرمایه گذاری در حوزه های خطر پذیر و شرکت های استارتاپی علاوه بر موارد فوق، گروه توسعه کسب و کار رایا از یک دهه پیش به صورت ویژه اقدام به تاسیس و سرمایه گذاری جدی در شرکت نوآوری های دارویی رایا (شرکت زیرمجموعه) که در حوزه تولید محصولات دارویی فعالیت داشته، نموده است.

شرکت گروه توسعه کسب و کار رایا

در همین راستا با جمع آوری گروهی از متخصصین دانش بنیان صنعت دارو اقدام به توسعه و عرضه محصولات خود نموده و همواره ارائه محصولات جدید و با کیفیت منطبق با محصولات برند اصلی را جهت رفاه حال بیماران و ساختن جامعه سالم تر، سر لوحه کار خود قرار داده است.
این شرکت در حال حاضر اقدام به تولید محصولات خود در خطوط تولید کارخانجات دارای GMP از سازمان غذا و دارو
می نماید و همواره با نظارت و طراحی سیستم های کنترلی نسبت به اطمینان از کیفیت محصولات تولیدی خود اهتمام می ورزد. علاوه بر آن در توسعه و تولید محصولات خود همواره از مواد اولیه با کیفیت از منابع معتبر استفاده می نماید. این شرکت با تشکیل تیم دانش بنیان خود به عنوان قلب نوآوری و توسعه محصول، اقدام به بررسی و مطالعه محصولات دارویی مختلف جهت تکمیل سبد محصولات خود نموده و در مواردی که محصول جدید و اثر بخشی در فهرست دارویی ایران نبوده است، اقدام به ثبت و ورود آن به این فهرست نموده تا پس از طی فرایند ثبت و تولید، بیماران عزیزمان را از مزایای دارو بهره مند نماید.
در همین راستا چندین پروژه در شرکت تعریف شده است که در حال طی مراحل ثبت می باشد. علاوه بر محصولات موجود در پایپ لاین شرکت، تیم توسعه کسب و کار، همواره در حال تحقیق و بررسی جهت یافتن محصولات جدید می باشند. همچنین این شرکت در چشم انداز خود احداث خط تولید محصولات دارویی براساس تکنولوژی روز و منطبق با استانداردهای GMP بین المللی و همچنین در نظر گرفتن استانداردهای زیست محیطی در بالاترین سطح را پیگیری می نماید، که خوشبختانه مقدمات اجرایی آن فراهم شده است.

© کپی رایت - کلیه حقوق متعلق به گروه توسعه اقتصادی رایا است.